Jobcentre og A-kasser

CUBE har gennem sin 10årige levetid oparbejdet en høj grad af professionalisme. Ikke mindst når det kommer til samarbejdet med A-kasser og jobcentre. Vi ved præcis, hvad der skal til, for at samarbejdet glider så problemfrit og frugtbart som muligt. Vi lægger især vægt på:

  • Et tæt samarbejde mellem vores konsulenter og den enkelte borgers vejleder. Jo tættere og jo mere ærlig dialog mellem parterne, jo større bliver vores mulighed for at levere nøjagtig den service, det enkelte jobcenter eller den enkelte A-kasse forventer. Vi er ikke blege for at tage initiativ og komme med idéer sammen med borgeren, men gør selvfølgelig aldrig dette uden dialog med – og godkendelse fra – jobcentret eller A-kassen.
  • Skriftlighed! Uanset, om der er tale om et længerevarende og dybdegående mentorforløb, eller det drejer sig om en løbende opfølgning over for en kandidat i en virksomhedspraktik, garanterer vi for redelighed og grundighed med hensyn til vores skriftlige forpligtelser. Den skriftlige kommunikation er essentiel for jobcentrenes og A-kassernes mulighed for at følge og dokumentere kandidatens progression, og vi går aldrig på kompromis med dette element i vores arbejde.
  • Tilgængelighed. Vi tager telefonen, hver gang den ringer, og vi svarer tilbage på alle henvendelser inden for maksimalt en dag.
  • Fleksibilitet. Beskæftigelsesområdet er præget af stor politisk bevågenhed og jævnligt skiftende lovgivninger. Området fordrer evne til omstilling, og vi sætter en ære i at være på forkant med udviklingen og løbende at tilrette vores tilbud og ydelser til de skiftende behov uden, det mærkes på kvaliteten af vores arbejde.